21Sept. Regnbågsfiske.

Här gjorde vi ett stopp i Bengtsfors på Statoil-Macken.
Denna båt är också på väg till samma sjö.

Här har vi sjösatt och är på väg ut då nästa båt skall varmköra.
Någonting är galet med denna motor,,,,(kanske).




Mycket lågt vattenstånd just nu då man har tappat sjön på vatten.



Det syns ju knappt men det flyger en fågel som jag strångt skulle fota.
(Häger)


Här är det "skepparen"  Gert Lund.


Mitt favvo!!!






Ju mer man har med sig ju svårare är det att välja,,

Jag tror Gert har bestämt sig nu,,,

Denna blir det, säger han till mig

Vårvik´s Kyrka.

Spinnare funkar också bra,,



Fick många på just spinnare denna dagen,,,,







Här är det Gert som drar Regnbåge,,,,



Här under är Regnbågen rensad och klar för matlagning.










Här är gratängen klar,,,,

Här under följer två småklipp på regnbågsdrillning.
(Gert Lund Filmar Med Mobilen)



Mina bloggar:







Inga kommentarer: