16-19 Juli. Landmete(Vitfisk&Foton)

Dessa foton jag har här kommer från  två olika Kameror.
Under dessa dagar så har jag fotat med (Sony) & (Nikon).
Jag börjar med min Sony.
Dessa 3 Foton på Sony Cyber Shot är tagna med en "Nikon".


Här under kommer foto från " Sony" -- Kamera..

Ryggen från en mört.

Fin Mört.

Mört.(en till).

Detta är en fin "Mört".

Mört i gröngräset.

En mört till i gröngräset".

Mört.

Tony Selberg metar.

Tony, S.

Tony S.

Tony S.

Tony S.

Tony S.

Tony S.

Aj som f-n!! Grymtar Tony.
Även en liten löjkrok kan sätta sina spår!!


Mört.

Mört.

Mört.

Fin rygg på en Mört.

Mört.

Ser nästan ut som en "torskbuk".

Mört,mäsk & Maggot.

Liten fisk på gång,,,,,

Så här kan det se ut i bland när "lindeman" ,,,, metar!!

Vid löjmete,, en pytteliten  Abborre.

Vid löjmete,, en liten Abborre.

Förutom fisket så har det blivit en del "sommarkantareller"

Fina små gula sommar-kantareller!

Japp,dessa foton är tagna med min "Sony Cyber"

Foton här under är tagna med  "NIKON".

(Förutom dom 3 Första,dom är tagna med "Sony",, på Nikon)

Nikon!





Nu kommer det lite foton från  "Nikon".






Mera Mört.







Tony med en fin bäcköring, fångstplatsen avslöjas inte.





Bilder från Köpmannebro.








Ånimmen.


Ofiskad Strike Pro. 
















2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fina kort.
Trevligt att beskåda.

Peter Lind sa...

Tack "Anonym" för kommentaren!
mvh peter